פרטים מפתיעים שניתן לכלול בייפוי כוח מתמשך

אחד החששות שעולים במקרה של ייפוי כוח מתמשך, הוא האם מיופה הכוח, אפילו אם הוא אדם קרוב שאתם סומכים עליו, ימלא את ייפוי הכוח בגישה וברוח אליה כיוונתם.

ובכן, תופתעו לגלות, שייפוי כוח הוא לא בהכרח הענקת סמכויות מוחלטות בצורה עיוורת, ויש דברים רבים שניתן להגדיר ולכלול בזמן עריכת ייפוי הכוח.

מה ניתן לכלול? הכל!

למשל, הנחיות מדויקות כיצד נרצה שיטפלו בנו, לא רק בנושאים כבדים כמו חיבור למכונות החייאה, אלא גם ברמה היומיומית של מתי לקנות לנו בגד חדש, איזה צבע נרצה בשיער או מתי לטפל בציפורניים.

נוכל להגדיר הגדרות על שגרת החיים, ובלבד שהשארנו את האמצעים לקיים אותן, למשל: נוכל להחליט לממן אחת לחודש ארוחה משפחתית במסעדה, לקבוע מי יהיו המוזמנים ומה יהיה התקציב.

נוכל לקבוע סכום קבוע ומוגדר למתנות לאירועים שונים: יום הולדת, חתונה, לידה, סיום תואר וכן הלאה, עבור ילדינו, נכדינו ואפילו הנינים (כדאי לחשוב קדימה).

נוכל להשאיר הנחיות לגבי ניהול הרכוש והכספים, תהליכי קבלת ההחלטות, הטיפול הרפואי ועוד. במילים אחרות, נוכל להגדיר בייפוי הכוח המתמשך, גם איך נרצה שיטפלו בנו, ובאותה נשימה, איך נרצה אנחנו להמשיך ולטפל במשפחה גם אם איננו מסוגלים כבר להוציא החלטות אלו לפועל בכוחות עצמנו.

 

למידע נוסף על ייפוי כוח מתמשך, דוגמאות ורעיונות איך להתגבר על מכשולים ומציאת פתרונות יצירתיים שיבטיחו שהטיפול בכם ובמשפחתכם ימשיך בדיוק כמו שהתכוונתם –מוזמנים לפנות למשרדנו, לשאול, להתייעץ ולקבוע פגישה להקמת ייפוי כוח מתמשך.

מוזמנים לפנות אלינו בטלפון – 074-7977717

או דרך טופס צור קשר באתר

רוצים לקבל יעוץ ומידע נוסף?
רשתות חברתיות
אולי זה יעניין אותך: